maanantai 19. marraskuuta 2012

Uusi roskalamppu

Jatkan taloni valaisemista roskateemalla.
I continued my lighting process with another "trash-lamp".
 Olohuoneen lampun varjostimena on servettirengas, luulisin että 60-70 -luvulta, sillä tällaisia on myös mummolassani. Tämän ostin kierrätyskeskuksesta, hintaa taisi olla 0,20 e!
Living room's lamp is made of an napkin holder, I think it's from 60's or 70's because we have similar in my granparents' house. I bought it from the recycling center (a wonderful place) for 0,20 euros, not bad!
 Tämäkin on led-lamppu on-off-kytkimellä, joten patterin piilottamiseen tarvitaan aika paljon tilaa. Tässä käytin led-tuikun muovipäällistä, siinähän on reikäkin valmiina keskellä. Yritän ehkä maalata sen vielä hopeaiseksi. Varjostimen valkea osuus on läpinäkyvää Fimo-effectiä.
This is also a led-lamp from a candle with an on-off-switch, so hiding the battery is a bit hard and space consuming. I used a shell of a led candle, it has a hole in the middle already! I might paint it silvery, I'm not quite sure yet.
Inside of the shade there's translucent Fimo Effect.
 Johdot peitin ilmastointiteipillä, hehhee! Ehkä vaihdan sen vielä puuhelmeen niin kuin dödölampussa, mutta ei tämäkään ihan kauhea ole!
I covered the wires with duct tape, haha! I might change it into a wood beed like in the deodorant-lamp but it's not too bad this way either!
 Ooh, Anna ja Leeni samassa kuvassa, vaikkakin eri kerroksissa. Taitavat olla erakko-tyyppiä kun eivät usein esiinny samassa kuvassa?
Oh look, Anna and Leeni in the same picture (in different floors though)! I think they are hermits, they rarely want to be in the picture.
Tämäkin on löytö kierrätyskeskuksesta, hintaa oli euro! Löysin sen joulukoristelaatikosta, se on vanha ja jonkun itse tekemä. Todella soma mielestäni!
Another find from the recycling center, this costed only 1 e! I found it from a box of Christmas decorations, it is quite old and hand made. I think it's really cute!
-Anna

2 kommenttia:

  1. what great finds! and very inventive use of the napkin holder!

    VastaaPoista
  2. Mä törmäsin tämmösiin. http://kauppa.elvari.fi/product/149/nukkekoti-lakuja-20kpl

    VastaaPoista